Τρίτη, 6 Νοεμβρίου 2018

Δίαιτα στο γραφείο

Δεν είναι λίγοι όσοι δυσκολεύονται να ακολουθήσουν μια δίαιτα απώλειας βάρους, εξαιτίας των απαιτητικών ωραρίων εργασίας.

Το άγχος της καθημερινότητας και οι πολλές ώρες στο γραφείο, καθιστούν δύσκολη την οργάνωση των γευμάτων και οδηγούν σε συχνή κατανάλωση γρήγορου-πρόχειρου φαγητού, που στις περισσότερες περιπτώσεις δε συμβαδίζει με τους «κανόνες» μιας δίαιτας.

Πράγματι, η δίαιτα στο γραφείο απαιτεί ένα βαθμό προετοιμασίας, που θα πρέπει να γίνεται από το σπίτι. Βέβαια, αν σκεφτεί κανείς πως η εργασία καταλαμβάνει το μεγαλύτερο ποσοστό του ημερήσιου χρόνου, πλην του ύπνου, εύκολα αντιλαμβάνεται πως οι διατροφικές επιλογές που αφορούν αυτό το διάστημα, επηρεάζουν σημαντικά όχι μόνο το σωματικό βάρος, αλλά και την ποιότητα της διατροφής και κατ’ επέκταση την υγεία συνολικά. Τα καλά νέα, είναι ότι υπάρχουν «στρατηγικές» βελτίωσης των διατροφικών συνηθειών στο χώρο εργασίας, που μπορούν να διευκολύνουν τον έλεγχο του σωματικού βάρους.

Πρώτο και σημαντικό βήμα είναι η κατανάλωση ενός ισορροπημένου πρωινού στο σπίτι. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να επιτευχθεί καλύτερος έλεγχος του αισθήματος πείνας και παράλληλα να αποφύγετε την κατανάλωση κάποιου αρτοσκευάσματος ή σνακ απ’ έξω, πηγαίνοντας στη δουλειά ή μόλις φτάσετε εκεί.

Από την άλλη, είναι χρήσιμο να έχετε μαζί σας «υγιεινές» επιλογές σνακ, όπως φρούτα, μπάρες δημητριακών, λίγους ξηρούς καρπούς, κριτσίνια, κράκερ ολικής άλεσης ή γιαούρτι για το δεκατιανό και απογευματινό σας, ώστε να αποφύγετε τις «λιχουδιές». Ωστόσο, θα πρέπει να δώσετε προσοχή και στην ποσότητα, έχοντας μαζί σας το κατάλληλο μέγεθος μερίδας, καθώς και να καταναλώνετε τα ενδιάμεσα γεύματα σε συγκεκριμένο χρόνο και όχι να «τσιμπολογάτε» ό,τι έχετε πάρει μαζί σας σε τακτά χρονικά διαστήματα, αφού έτσι θα είναι δύσκολο να ελέγξετε τη συνολική πρόσληψη θερμίδων.

Τέλος, βασικός «πρωταγωνιστής» είναι το μεσημεριανό γεύμα. για το οποίο καλό θα ήταν να έχετε προνοήσει, παίρνοντας μαζί σας το «σωτήριο» …ταπεράκι. Πιο συγκεκριμένα, μπορείτε να ετοιμάσετε ένα σάντουιτς ή μια αραβική πίτα με τυρί χαμηλών λιπαρών, γαλοπούλα και λαχανικά ή τονοσαλάτα, μια σαλάτα εποχής ή ακόμη και μια μερίδα φαγητού που έχει περισσέψει από το προηγούμενο βράδυ, ώστε να αποφύγετε το φαγητό απ’ έξω.

πηγή

0 σχόλια: