Κυριακή, 22 Αυγούστου 2021

Τρεις απλές ασκήσεις για να αποκτήσετε γυμνασμένα πόδια

Τρεις απλές ασκήσεις για να αποκτήσετε γυμνασμένα πόδια

Τα γυμνασμένα πόδια αποτελούν μεγάλο ατού. Διότι και αισθητικά όμορφα είναι, αλλά και εξαιρετικά δυνατά, γεγονός που θα σας προφυλάξει από πολλές δυσάρεστες καταστάσεις μεγαλώνοντας. Θέλετε, λοιπόν, να αποκτήσετε γυμνασμένα πόδια αλλά δεν έχετε χρόνο για να πάτε γυμναστήριο;

Μπορείτε να το πετύχετε και μόνες με τρεις απλές ασκήσεις!

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε 3 ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να καταφέρετε το στόχο σας, αρκεί να τις εκτελείτε με πειθαρχία 3-4 φορές μέσα στη βδομάδα. Φυσικά, τις μέρες αυτές προσπαθήστε να έχετε ένα ισορροπημένο πλάνο διατροφής για να δείτε πιο άμεσα αποτελέσματα.

Άσκηση 1η: Βαθύ κάθισμα

Ξεκινήστε με ένα βαθύ κάθισμα έχοντας τα πόδια σας ανοιχτό τόσο όσο η λεκάνη σας. Να θυμάστε τα γόνατα να μην ξεπερνούν τα δάχτυλα των ποδιών και να ρίχνετε το βάρος σας στο πίσω μέρος του κορμού σας. Από αυτή τη θέση και καθώς θα σηκώνεστε ανοίξτε τα πόδια σας προς τα έξω και σηκωθείτε σε ένα λιγότερο βαθύ κάθισμα. Επιστρέψτε στην αρχική θέση και επαναλάβετε για 20 φορές.

Άσκηση 2η: Πλάγιες προβολές

Συνεχίστε με πλάγιες προβολές. Στηριχθείτε στο ένα πόδι και τεντώστε το άλλο παράλληλα με το έδαφος. Τα δάχτυλα πρέπει να δείχνουν προς τα κάτω, ενώ για καλύτερη ισορροπία τοποθετήστε τα χέρια στη μέση και σφίξτε τους κοιλίακούς σας. Επαναλάβετε για 20 φορές και αλλάξτε πλευρά.

Άσκηση 3η: Άσκηση μπαλέτου

Τοποθετήστε το ένα πόδι σας πίσω από το άλλο (η φτέρνα του μπροστινού ποδιού να εφάπτεται με τα δάχτυλα του πίσω) και λυγίστε τα γόνατά σας. Καθώς τεντώνετε τα δύο πόδια, φέρνετε με φόρα το πίσω πόδι στο πλάι με τεντωμένα δάχτυλα (θέση point).  Ανεβοκατεβάζετε το πόδι στον αέρα ελεγχόμενα, πάντα τεντωμένο και πάντα με τεντωμένα δάχτυλα. Επαναλάβετε για 20 φορές στη μια πλευρά και συνεχίστε με την άλλη.

Tip. Να θυμάστε πάντα να πιέζετε το σώμα σας μέχρι εκεί που αυτό σας επιτρέπει και μετά από κάθε σετ ασκήσεων να κάνετε διατάσεις. Έτσι θα αποφύγετε πόνους, πιάσιμο και τραυματισμούς!


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου