Παρασκευή, 2 Αυγούστου 2019

Κιρσοί και καλοκαίρι

Όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε από τον Αγγειοχειρουργό Αθανάσιο Σιαφάκα

Ίσως να μην είναι και η καλύτερη εποχή αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα κιρσών.

Και αυτό γιατί επιδεινώνονται τα συμπτώματα στα πόδια όπως ο πόνος, το αίσθημα βάρους, το αίσθημα καψίματος, η κούραση… Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να απολαμβάνετε το καλοκαίρι.

Ξεκινήστε από το κολύμπι

Απολαύστε τη θάλασσα και το κολύμπι άφοβα,ακόμα και αν έχετε φλεβικά προβλήματα... Αρκεί να αποφεύγετε – όπως κι όλοι οι άλλοι – την πολύωρη έκθεση στη ζέστη και την ηλιακή ακτινοβολία.

Κολυμπήστε όσο περισσότερο μπορείτε. Το κολύμπι είναι πολύ καλή γυμναστική για το φλεβικό σύστημα. Τα θαλάσσια μπάνια ανακουφίζουν και τα συμπτώματα της χρόνιας φλεβικής ανεπάρκειας – όσο πιο κρύα είναι η θάλασσα, τόσο το καλύτερο.

Βάζετε πάντα αντιηλιακό, κι ακόμα καλύτερο αν επιλέγετε το σωστό δείκτη προστασίας ανάλογα με τον τύπο του δέρματος. Ακόμα κι έτσι, μεταξύ 11 πμ και 4 μμ η ηλιοθεραπεία αντενδείκνυται από το φόβο του καρκίνου του δέρματος.

Τι άλλο θα σας βοηθούσε

Το καλοκαίρι σας δίνει την δυνατότητα να ασχοληθείτε με πολλές δραστηριότητες, οι οποίες βοηθούν πολύ, όποιον υποφέρει από κιρσούς αλλά και όσους θέλουν να βελτιώσουν την αντοχή, αλλά και γενικά την υγεία τους.

Συγκεκριμένα 4 από αυτές, που θα δούμε παρακάτω, βοηθούν στην ανακούφιση των συμπτωμάτων των κιρσών αλλά και στο να μην χειροτερέψουν.

Περπάτημα

Είτε κάνετε πεζοπορία στο βουνό, περπατάτε στην παραλία ή στη γειτονιά σας, το περπάτημα είναι μία πολύ καλή άσκηση για όποιον υποφέρει από κιρσούς.

Το περπάτημα γυμνάζει τις γάμπες και διευκολύνει τις φλέβες στο κάτω μέρος του ποδιού να στείλουν το αίμα πίσω στην καρδιά. Δεν επιβαρύνει τις αρθρώσεις και μπορούν να το απολαύσουν όλοι, χωρίς να χρειάζεται καλή φυσική κατάσταση.

Ποδηλασία

Το καλοκαίρι είναι η ιδανική περίοδος για να εξερευνήσετε την γειτονιά σας και τις γύρω περιοχές με το ποδήλατο. Η ποδηλασία είναι επίσης μία πολύ καλή μορφή άσκησης που δεν επιβαρύνει τις αρθρώσεις, γυμνάζει τις γάμπες και βοηθά τα άτομα με κιρσούς, ειδικά αν βρείτε και μερικές ανηφόρες στη διαδρομή σας.

Προσπαθήστε να αντικαταστήσετε το αυτοκίνητο με το ποδήλατο, για τις διαδρομές που κάνετε κοντά στο σπίτι.

Yoga

Οι στάσεις που παίρνουμε κάνοντας yoga, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να βελτιώσουμε την κυκλοφορία του αίματος και να μειώσουμε τα συμπτώματα των κιρσών.

Οι καλύτερες ασκήσεις είναι αυτές που σηκώνουμε τα πόδια πάνω από την καρδιά, καθιστώντας πιο εύκολη την κυκλοφορία στις φλέβες.

Το καλοκαίρι, με την συμμετοχή σε μαθήματα yoga που γίνονται σε εξωτερικούς χώρους, μπορείτε να απολαύσετε τον καθαρό αέρα και την λιακάδα καθώς γυμνάζεστε.

Δώστε ακόμα και τώρα οριστική λύση

Μπορεί τώρα να διαβάζετε αυτές τις γραμμές με χαλαρή, καλοκαιρινή διάθεση, αλλά να ξέρετε ότι έχουν την απόλυτα έγκυρη ιατρική βάση που εγγυάται το Κέντρο Φλεβικών Παθήσεων VeinCenter.gr.

Και εσείς αυτό που έχετε να κάνετε ακόμα και σήμερα είναι να δώσετε μια υπόσχεση στον εαυτό σας: Να απαλλαγείτε το συντομότερο  από το πρόβλημα των κιρσών ή των ευρυαγγειών ακόμα και τώρα, γιατί τελικά είναι μύθος ότι δεν αντιμετωπίζονται οι κιρσοί το καλοκαίρι.

Για περισσότερες πληροφορίες και απαντήσεις σε τυχόν άλλα ερωτήματά σας για τους κιρσούς και τις ευρυαγγείες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα veincenter.gr.

Αυτό το άρθρο γράφτηκε με τη συνεργασία του αγγειοχειρουργού Αθανασίου Σιαφάκα, επιστημονικού υπευθύνου του Κέντρου Φλεβικών Παθήσεων VeinCenter.gr.

Ο Αθανάσιος Σιαφάκας είναι στρατιωτικός Ιατρός, εκ των κορυφαίων στην αντιμετώπιση φλεβικών παθήσεων αγγειοχειρουργός στην Ελλάδα, με ειδική πολύχρονη εμπειρία στη διάγνωση και την εφαρμογή ελάχιστα επεμβατικών μεθόδων.

πηγή

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου